You makes me smile

Skav sår och ömma höftben, det får man efter att ha lånat Idas kläder och skor. Musik lektionen idag var kul, vi fick sjunga julsånger som vi ska sjunga på våran "mini show" som vi ska ha i skolan nästa vecka. Fast det var nästan bara jag, Siri och Andrea som sjöng, även Maggie och Julle ibland när dom vågade ta i.
Idag när jag stod inne på SF och väntade på bussen till hammarö så såg jag Jultomten. Han satt på en bänk och rökte.
Jag har inte gjort särskilt mycket sen jag kom hem, tv, dator, promenad, nagel målning, sitta på golvet och sjunga och kittla syster liggandes på golvet. Imorgon är det fredag igen, härligt. Och det bästa är att jag och syster ska vara ensama hemma hela helgen, våra föräldrar ska nämligen till stockholm med några kompisar och bo på hotell, ärligt talat så är jag inte ett dugg avendsjuk. Efter skolan imorgon ska jag träffa syster inne i stan, vi ska sen ta bussen till första bästa djuraffär. Vi ska vara busiga och kolla efter en ny liten hamsterbebis. Det jobbiga är att jag är så himla kräsen, jag vill inte ha vilken hamster som helst. Utan det ska vara en teddyhamster, som gärna ska vara en hane och i någon ljusfärg. Jag saknar Toddy.. Sen får vi se vad som händer resten av kvällen, kanske ska jag hem till Sanne som fyller 18 år om jag nu får.
Just det Ulf, om du nu kan läsa detta. För tydligen så funkade det inte att läsa just min blogg nere från Vietnamn. Jag har pratat med GHAB nu, eller ja Pappa hade gjort det. Dom har några ettor nu som jag är lite sugen på. Vi ska i alla fall få ett papper imorgon som vi ska fylla i, något sorts intresse papper om att jag söker lägenhet. Hoppas verkligen på det här nu.
Jag fick reda på en rolig sak förut föresten, tydligen så är min och Malins pappor arbetskamrater. Världen är liten ibland.
Nej nu ska jag kolla min bilddagbok och sen ska jag sova, lite tidigare idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0