Oompa Loompa doompadee doo

Sitter i soffan och lyssnar på någon 80 tals radiokanal som vi har boxen, tv'n, whatever. Nyss spelade dom en gamal låt med Michael Jackson och nu gick dom över till Dolly Parton, jag älskar den här kanalen, jag kan sitta i timmar och bara lyssna på den. Idag har varit ännu en slapp dag, jag såg på den gamla versionen av Kalle i choklad fabriken när jag vaknade. Gillade den inte alls lika mycket som den nya, det ska liksom vara Johnny Depp som spelar Willy Wonka. Var på en fika hos familjen Kahn, på vägen dit hade jag tänkt att fota lite "frost bilder" men mörkret hann ikapp mig och bilderna blev kassa. Jag och Camilla spelade singstar, vi sjöng både Disney och 90 tal. Kunde inte låta bli att hålla mig för skratt när vi sjöng "En värld full av liv" där endel av texten är på något afrikanskt språk.

Nants ingonyama bagithi Baba
Sithi uhm ingonyama          
Nants ingonyama bagithi baba
Sithi uhhmm ingonyama
Ingonyama

Väl hemma så har jag sett på film igen, som vanligt. Denna gången blev det en boxningsfilm vid namn "Resurrecting the Champ". Den var ganska så bra faktiskt. Jag har inte pluggat någonting idag heller, överraskad? Inte jag i alla fall.
Imorgon ska jag äntligen färga håret.

Denna färg ska syster köpa till mig!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ditt hår kommer bli coolast ;)

2008-12-30 @ 01:10:08
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0