The capitan

Nu ger jag upp, jag behöver hjälp. Hjälp med att ändra färg på det som folk har kommenterat till mig, eftersom det är samma färg som bakgrunden blir det lite svårt att läsa. Jag ändrar på en massa ställen men inget verkar funka, så nu får det vara så tills någon hjälper mig. 
Hittils verkar det som att jag får vara hemma denna kväll också, trist. Jag orkar inte det. Tråkiga hemma helger är bland det värsta jag vet, visst ibland kan det vara skönt, men inte både fredag, lördag.
Systers kompis kommer hit och ska sova här, så jag känner att jag behöver göra något.
Och vad ska vi göra för mat idag? Tacos eller köttfärsspecial al a Louise?

Lägger ut två till live klipp me An Cafe, jag vet att ingen kollar på dom, men jag vill ha dom ändå för jag vill lägga ut hela konserten.
Kolla slutet av fyran, dom blir kaniner!

An Cafe - NYAPPY go around fever part 3



An Cafe - NYAPPY go around fever part 4


Kommentarer
Postat av: Ami

Sjukt snygg desging!



Tihi, jag tittar på An Cafe videosarna ^^



Läste att du behövde hjälpt med

att ändra färg osv på bloggen.



www.designadinblogg.se är en sjuktbra sida som jag rekommenderar starkt.



Ifall du inte fattar och ifall du vågar/vill så kan jag ta och logga in och fixa det åt dig.



OCh för extra trygghet för dig så ändrar du lösenordet till något annat som jag loggar in på...

2008-12-08 @ 17:31:10
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0