Life is a bubble

Skulle ha publicerat detta igår, men min dator dog..

Jullov,
började inte bra. Jag och Ida försov oss, till halv tio. Vi missade våra prov, men som tur var så fick vi göra dom vid tolv tiden då vi hade slutat. Provet gick dåligt, vet inte ens om jag får G, inte bra. Efter att jag hade lämnat skolan och tagit bussen in till stan så satt jag inne på MItt i City i en halvtimme utan att göra någonting, satt och studerade folk. Träffade Camilla och stod och pratade med henne i en halvtimme också. Det var väldigt längesen hon och jag träffades nu. Kom på att jag faktiskt saknar henne, från att vara bästa kompisar ca 10 år och ses nästan varje dag till att vi bara ses någon gång ibland. Vi bestämde i alla fall att vi skulle ses nu någon gång under jullovet. Senare kom mamma och vi gick runt i lite affärer, vi mötte senare upp syster och hon och jag gick för att leta julklappar. Vi gick verkligen överallt, men hittade tillslut julklappar till Mamma och även något litet till Pappa men han ska få mer. Har ingen aning om vad jag ska köpa till syster, panik, hon har redan köpt till mig.. När vi kom hem så lagade jag den maträtten som jag gjorde sista gången på Mat, tro och traditionen, den blev inte lika god denna gången även om jag gjorde exakt lika. Efter maten gjorde vi egna julkulor, eller vi målade med glitter grejs på silver kulor, jag och syster var sämst på det. Sen har vi suttit och kollat i gamla skolkataloger, spännade att se folk när dom är små. Jag vill ha den nya katalogen, det är några som redan har fått det, hoppas på att den kommer i brevlådan imorgon.
Imorgon ska jag sova, lääääänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0