We fight, we break up. We kiss, we make up.

Jag väcktes av väckarklockan två minuter innan adventskalendern började, satte på tvn och låg under täcket och kollade på den. Det var svårt att hålla ögonen öppna så jag missade endel av den, men den verkade ändå inte särskilt bra. Senare fastnade jag framför "Vakna med the voice" som jag ser på varje morgon, Johan Palm var ju dagens gäst. När jag sen kollade på klockan såg jag att det var tio minuter kvar tills min buss går, PANIK! Jag hade varken hunnit packa min väska, göra iordning håret eller borstat tänderna. Allt det gjorde jag på fem minuter, sen så fick jag springa hela vägen bort till busshållsplatsen. Och nej jag har den inte precis utanför mitt hus utan de är en bit. Men jag hann som tur var. Skoldagen var annurlunda mot alla andra skoldagar, vet inte varför riktigt, men det var mysigare på något sätt. Ida var där även om hon var sjuk, tur för mig. För vad vore skolan utan mig, Ida och ett antal promenader?
Vi var på en förläsning idag, en dövblind tjej skulle berätta om sitt liv typ. Det var egentligen väldigt intressant men jag hade lite svårt för att sitta stilla just då. Åkte sen hem en timme tidigare för att jag inte orkade vara med på genom gången av instuderingsfrågorna, utan jag ville hem och plugga istället och det ska jag göra nu alldeles snart...

Kommentarer
Postat av: Mr Miniphant

Tomorrow; We talk bright, we dress up, we smile and we put on some make-up - How to sell SP Global ;-)

2008-12-01 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0