Hopplös

Jag sov länge, väldigt länge med tanske på att jag gick och la mig tidigt eftersom min dator dog. Jag tror den håller på att krascha på rikigt, då skulle jag dö. Datorn innehåller mitt liv, tänk om all min musik och alla mina bilder skulle försvinna. Jag behöver köpa mig ett sånt där som man kan spara allt på, har tappat bort namnet på det nu.
Idag har jag inte gjort någonting, har bara helgat i soffan och kollat på tv. Och det tänker jag fortsätta med, för jag har ingen lust att göra något. Jag är på för dåligt humör, det har jag varit hela dagen och jag känner på mig att det kommer fortsätta hela jullovet ut. Jag vill inte ha jullov, fast jag vill inte ha skola heller.. Vad vill jag egentligen?
Jag fick skolkatalogen idag föresten, så jag har kollat igenom den. Nästa år ska jag nog inte vara med överhuvudtaget, jag mår bara dåligt över det varje år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0