Du ska va president

Jag orkar inte med skolan längre, verkligen inte. Jag vill inte gå i skolan längre, grejjen är inte den att jag inte trivs, för det gör jag. Jag orkar bara inte med själva skol saken med massa plugg och jobbiga saker. Men jag ska inte ge upp, för det blir inte bättre för det. Vi fick tillbaka svenska proven idag, det gick väldigt bra, MVG till mig. Fick även tillbaka Engelska nationella provet som jag gjorde för några veckor sen, nästan VG, G+ hatar det.. Efter skolan så kom ju mina föräldrar och hämtade upp mig och vi åkte till Solbergsgatan, det gick rätt fort att hitta dit. Lägenheten var väldigt stor, mycket större än alla andra ettor jag har varit i. Men det har blivit något fel, priset var mycket högre än vad dom först sa till oss. Sen så var ju lägenheten vattenskadad också, men det skulle ju fixas någon gång... Men jag gillade den väldigt mycket, förutom det att det var ett badkar i stället för en dusch. Jag hatar badkar, bara jobbigt. Vi åkte sen till Järpegatan, bara för att kolla vart den andra lägenheten låg. Mamma ringde ju honom imorse då han efter många försök svarade. Han hade svårt med svenskan och sa att vi kunde komma och kolla på lägenheten när han hade flyttat ur, han fattade ingenting. Vi ringde sen tillbaka till GHAB och berätta det och sen när hon skulle ringa så svarade han inte. Vi bestämde oss i alla fall när vi var där att vi lika gärna kunde gå och ringa på, men ingen öpnnade. Vi gick runt på baksidan för att kolla lite hur det såg ut, för dragna gardiner men vi såg att han var där inne. Skumm människa.

Sen har jag inte gjort någonting, bara kollat på tv och gjort världens godaste varm choklad. Istället för Obóy som jag brukar ha i så la jag istället i en stor bit blockchoklad. Mums <3

Lite uppdatering på band till:

Arvikafestivalen;
DAF (de)
Depeche Mode (uk)
Detektivbyrån (se)
Elegant Machinery (se)
Engel (se)
Frida Hyvönen (se)
Style of Eye (se)
Thåström (se)

Putte i parken,
Nya:
Thåström
Anna Ternheim
Timbuktu
Melody Club
och massa mer..

Kul att få se Thåström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0