Cancer, knulla, döden och kärlek

Jag fick reda på en liten kul sak igår kväll. Vi jobbar ju på våra projektarbeten som vi ska göra på europaresan nu i skolan, jag, Siri och Matilda ska ju göra en dokumentär om intressanta människor. Så vi har hitills mailat tre personer eftersom vi måste ha några bestämda möten också. Vi har mailat någon Matt som reser runt i hela världen och dansar, honom har vi inte fått svar från. Sen mailade vi Siri & Linneas vän, Hans Ruby som bor i Schweiz, han som har cyklat från Hongkong och hem. Honom fick vi svar från och honom ska vi träffa. Och i måndags så mailade vi till Margot Wallström, vi trodde aldrig att vi skulle få svar, men vet ni? Det fick vi, vi ska träffa henne i Bryssel. Jag tycker faktiskt att det är lite häftigt.

Jag har sett på tv hela dagen, då menar jag verkligen hela dagen.

Kommentarer
Postat av: DT

Vet inte om jag vågar kommentera ett inlägg med en sådan rubrik.



Men jag vill bara säga att jag är impregnerad av er!



Allt gott

DT



Ps Uppgifter kommer endera dan DS

2008-12-21 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0