The piano knows something I don't know

Det blev en trevlig lördag kväll. Åkte in till stan, medans jag väntade på att Gina skulle komma så stötte jag på lite skumma människor, blandannat fyllejultomten som raggade på mig en annan gång, denna gången pratade vi om livet.
När jag sen träffade Gina och hennes kompisar så åkt vi till Gruvlyckan, Oscar, Leo och hans syster Lina kom och mötte mig vi busshållsplatsen. Hemma hos dom var det fullt med folk, hela Putte i parken gänget och några till. En välkänd mask dök upp, jag har mardrömmar från den efter arvikafestivalen då den var precis överallt. Jag hade till och med vattenkrig med mannen bakom masken, vem som hade på sig då har jag ingen aning om. Vi hade i alla fall väldigt kul, med en massa galna saker. Det offrades munkar, med hjälp av hammare. När sen som flesta skulle dra till glada ankan så åkte jag, Oscar, Lina och Camp till stan där vi sen gick till norrstrand, hem till Daniel som hade singstar fest som vanligt. Inget sjungande för mig, istället så hade jag trevligt tillsammans med Krolle och Bullen, dom är roliga. Vi var inte där så länge utan vi gick sen tillbaka till stan och sen tog vi bussen tillbaka till gruvlyckan. Där spelade vi super smash bros, jag lyckades vinna en gång, har aldrig i hela mitt liv gjort det förut. Senare kom folket tillbaka. Stannade kvar där över natten. När vi vaknade sen såg vi på Anime, jag har aldrig riktigt förstått mig på det. Folk tror ofta jag är en sån som kolla mycket på det, men nej.

Resten av dagen har jag bara slappat, två händelse rika Andra Avenyn avsnitt och sen Wallander. Det var hemskt, jag ville inte att Stefan skulle dö. Är det den sista filmen dom har gjort? Alltså Wallander och Hemligheten.

Jag längtar till imorgon efter skolan, kolla på lägenhet! :D

Jag har varit dålig denna helg, jag har inte tagit ett ända kort under kvällarna. Fast jag dog dom här igår, men jag gillar dom inte..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0