2000 light-years of darkness

Då var man hemma, efter över tolv timmar i skolan. U-landsprovet på morgonen gick som väntat, dåligt alltså.
Fick en glad nyhet av syster som jag redan har skrivit om, Iggy Pop till Putte i parken, tufft! Sen gick jag in på hemsidan, ännu fler bra band. Alice in videoland, Detektivbyrån och Kristian Anttila, det kan nästan inte bli bättre.  Efter att vi hade slutat den ordinarie skoldagen så hjälpte vi till att fixa till allt inför öppethus. Vi fixade allt med borden där i skulle sitta och sälja alla share & care kort m.m. Sen åt vi middag vi fem och sen vid sextiden började det droppa in lite folk. Jag, Ida och Julia, Emma från ettan sålde som sagt saker. Dom var roliga faktiskt. Tråkigt nog kom det inte särskilt mycket folk och ingen skymt av våran rku vän...
Fick sen skjuts av Mattias in till stan, tillsammans med Ulf och även Ida som fick skjuts upp till orrby. Alltid kul med lite lärar skvaller. Sen var mamma snäll och hämtade mig i stan så jag kom inte hem så jätte sent ändå, runt 10 tiden. Fast jag kommer vara dö trött imorgon på mattenlektionen.
Imorgon är det onsdag och jag ska bo hos Ida som vanligt, även Linnea ska bo där, vi ska göra vårat spanska arbete.
Imorgon åker även Ulf till Vietnamn, nej jag är inte alls avendsjuk..
Jag orkar inte skriva så mycket mera nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0