Suzy is a headbanger

Det var lite kul förut när jag satt och pluggade engelska, jag lyssnade nämligen på Karlstads Rocks samtidigt. Man fick önska låtar från 70-80 - talet, så jag kom på den briljanta idéen att syster skulle ringa in och och önska en låt. Från början var hon lite emot det men sen när jag sa att hur stor chans tror du att det är att du kommer med? Så fort hon hade slagit nummert så svarade radioprataren, dom pratade lite först och sen frågade han om hon ville vara med live, så det var hon. Dom pratade ganska länge och vi stod i köket och lyssnade på henne genom radion. Jag spelade in allt ihopa och jag hade tänkt att göra ett youtube klipp utav det, så ni skulle kunna få höra på det, men nej det går inte som jag vill.
Föresten så önskade hon "The Ramones - Sheena is a punk rocker", inte världens roligaste låt, men vi var tvugna att komma på något fort. Nästa vecka när det är det programmet ska jag lätt ringa in och önska en låt.

Imorse, färjestad mys tröja.



Kommentarer
Postat av: Ida

Cooolt att vara med i radion ;)

2008-12-17 @ 01:10:59
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0