Rock away

Jag är fortfarande vaken, klockan är snart halv 3.
Jag har en spännande konversation med någon kille på helgon, han bor i Karlstad men vet inte vart hammarö ligger.
Dock hade han inte bott där så länge.
Det är kul när folk skriver intressanta saker, inte bara. Hej, Vad gör du? eller något..
Jag har inte varit särskilt aktiv på helgon det senaste året, men nu under helgen när jag har haft tråkigt så har jag nästan varit online hela tiden och varit runt överallt och spanat på folk. Det finns ärligt talat ganska mycket mystiskt folk där.

Jag vill inte gå och lägga mig, för då vaknar jag snart upp av att mobilen ringer.

LIte ny design, lite juligare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0