Lejonhjärta

Hemma från skolan. Vi såg klart  på En julsaga på engelskan idag, den var verkligen hemskt dålig. Kvalitetn var ju sämst, det borde väl finnas en nyare verson av den? Till och med Mupparnas Julsaga är bättre. Sen började vi koll apå en annan film, Human Trafficking. Den verkade bra, men väldigt hemsk. Spanskan var inställd, glädjehopp för oss! Läraren var sjuk, det är hon nästan alltid. PÅ bussen hem så satt jag, siri och linnea och åt massa rostade majs, så himla gott. Pappa kom sen efter jobbet och hämtade upp i stan.
Det hade tydligen varit någon gubbe här idag som sålde brandsläckare m.m. som var inne här och pratade med mamma. Han hade sett gitarrerna på systers rum och frågat om han fick spela på dom, värsta proffset var han och tydligen hade han varit förband till massa stora band och sen så hade han spelat tillsammans med Jimi Hendrix någon gång för länge sen, tufft.

Läste nyss Åsfjärdenbloggen, blev avensjuk på Ulf. Jag vill också köpa så billiga filmer. Och sen blev jag avendsjuk på honom för att han skulle till Cholon (china town), det låter kul. Jag kommer ihåg när jag var i China town i London, jag älskade verkligen att gå runt där. Och på flera ställen sålde dom vinkande Maneki Neko's, varför köpte jag inte en då? Har ångrat mig jätte mycket efter det. Hittar ju inga i svergie, eller jo det finns på affären China i Stockholm men dom är jätte fula.

Nu blir det att äta mat och sen så ska jag plugga engelska, fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0