Just can't get enough

Då var det dax för dagens blogg inlägg, eller gårdagens. Har inte gjort något vettigt. Sov länge, vaknade av massa telefoner som ringde, förlåt Mattias men jag orkade inte gå upp och svara. Har kollat på massa gammla filmer från när vi var små hela dagen, pappa la in alla filmer på dvd:n. Hemska kläder måste jag säga och då menar jag inte bara mig själv utan mina föräldrar och alla andra släktingar och vänner som var med. Min mamma till exempel såg ut som en gammal tant i sin långbrunspräckliga kjol, stora knall gula vind jacka, och pudel krullet på huvudet.
Har färgat håret nu också, det blev bra även om det blev lite lila skiftningar lite här och där. Pratade med syster, hon har köpt den turkosa hårfärgen nu. Jag bara längtar tills jag kan ha i den i mitt hår.

Det verkar som det börjar lösa sig nu med nyår. Som det är i nu läget så ska vi hem till Tobbe där vi blir bjudna på middag innan partyt. Och sen vid elva åker vi in till stan och sen får vi se vad natten bjuder på. Vi ska i alla fall möta Linnea inne i stan.
Trodde ett tag att det skulle bli att det skulle bli Ida, jag och hennes lägenhet.

Laddade ner en The best of skiva med Depeche Mode förut idag, kände att jag måste börja lyssna på dom nu så jag kan lite låtar till Arvikafestivalen. Jag märkte snabbt att jag nästan hade hört allihopa och jag tycker dom är väldigt bra faktiskt. Jag kan verkligen tänka mig Vintergatan (stora scenen), tusentals människor, mörker och Depeche mode. Åh, längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0