Inget ljus

Då var en tråkig söndag över, har inte gjort någonting idag heller. Bara legat i soffan och glott på tv och suttit vid datorn.
Jo, jag bakade faktiskt en kladdkaka, väldigt nyttigt. Jag imrprovoserade med receptet, orka följa det tråkiga vanliga. Den blev i alla fall super god och jag har ätit alldeles för mycket. Mamma och pappa har kommit hem från stockholm, dom verkar ha haft det jätte bra. Jag fick en sån där chokladbit på klubba, som man doppar i varm mjölk så det blir varm choklad. Sån som jag kollade på en fredag för någon vecka sen på Village. Ska bli spännade att testa den.
Har sett på ett antal Andra avenyn avsnitt, läste att sista avsnittet för sesongen är på torsdag. Skit också, kommer sakna det som fan, igen ...

Och imorgon är det skola igen, usch jag vill verkligen inte. Kommer bli jobbiga veckor fram till jul känner jag, eller känner, jag vet att det kommer bli det.

Jag vill ha helg, nästa helg. För då har jag lite att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0