Hänt

Vi fick inte bara vara publik på Poetry slam, vi fick även vara jury och bedömma allas dikter med olika poäng.
Vi fick pepparkakor och lite annat smått och gott, det var faktiskt lite mysigt. Alla var verkligen duktiga, jag önskar jag kunde skriva så, men jag tror inte jag har skrivit en enda dikt i hela mitt liv. Tillslut så tog i alla fall Sebastian hem vinnartiteln och som pris fick han en massa saker som vi hade samlat in i en hatt under tiden, alla i rummet fick lägga något som man hade med sig.
Efteråt tog jag och Ida bussen in till stan, shopping på H&M. Idag hade dom fått in flera skinnjackor, så nu har jag köpt mig en i alla fall. Känns lite onödigt jag vet, men blir man kär så blir man. Kjolen jag tittade på igår som jag också hade bestämt att köpa idag fanns inte längre i min storlek, det går verkligen bra för mig xD Jag får gå dit någon annan dag och kolla igen. Sen tog vi en buss till Ikea, där vi gick runt rundan väldigt fort utan att ens köpa någonting. Vi tog oss istället in på bergvik och gick och åt på Subway, mums! Och efter det så gick vi runt i resten av affärerna, Ida köpte en sviiiin dyr väska. Väl hemma hos Ida sen så åt vi chips, drack coca-cola, kollade på High school musical och färgade Idas hår mörk brunt, ingen rosa slinga kvar längre.
Nu kollar vi på Corpes Bride, eller Ida gör för jag skriver ju här. Jag misstänkte att det var en film för henne.

Imorgon har vi Mat, tro och tradition, sista slutprovet. Misslyckas jag så hänger jag mig själv...

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: Aha okej^^ Haha, fast trycket är ganska jobbigt för dom som är korta XP



Jaha^^ Då får vi hålla tummarna för att du får en lägenhet^^

2008-12-10 @ 16:08:29
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Ami

Sv: aha okej... jag brukar inte få ont men extremt svårt att andas när trycket blir högt och sen har jag astma också :/



Vad händer imorgon då??

2008-12-10 @ 19:50:26
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0