Chans

Idag åkte jag in till stan för att köpa julklapp åt syster, kollade i lite affärer men tröttnade fort så jag gick och satte mig på min vanliga plats i mitt i city och studerade folk medans jag väntade på mamma. Jag tycker om att bara sitta och kolla på folk, det kan jag göra i evigheter. Träffade Sean en stund precis innan jag skulle gå och möta upp mamma. Jag och mamma åkte till Rusta en sväng, jag köpte super god Svamp Bob choklad.
Senare åkte vi hem till Farmor på det årliga julfikat. Jag fick julklappar, dom jag fick av faster sparade jag till imorgon och av farmor fick jag som vanligt en 500 lapp.
Imorgon är det julafton, vart tog December vägen?
I alla fall så ska vi åka hem till Mormor i Dals långed och fira julen tillsammans med henne och moster, morbror och kusinen från Stockholm. Dessutom så passar dom en hon hund, som Hugo fick träffa igår när dom hämtade upp syster. Hugo blev helt tokig så vi får se hur denna julen blir.
Syster och kusin ska sen åka till Göteborg och fira nyåret där, jag vill också åka dit, dock inte över nyår då jag har andra planer. Får se om jag kanske tar mig dit nu någon gång i Januari, kommer ju ändå kunna åka tåg billigt då eftersom jag blev medlem på SJ prio.
Jag kommer att missa Kalle Anka imorgon, eftersom jag sitter i bilen påväg dit då. Lite trist. Fast nej, det är ändå bara tråkigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0