Bad boy

Det blev en kort skoldag igår, enbart historia och svenska. Missade julbordet, men det gör inget eftesrom jag ändå inte gillar maten. Lite synd att man missade all efterätt, eller nej det var bara bra. Svenska provet gick bra, tror jag. Efter en trevlig bussresa till stan så mötte jag Oscar på Waynes, han bjöd mig på kladdkaka och varmchoklad. Jag måste hålla med om att dom har den godaste kladdkakan. Det var verkligen mysigt och vi satt kvar där i ett antal timmar och pratade. Och vet ni vad? Jag får behålla SMK t-shirten, GLAD! Åkte sen hem och slängde i mig lite mat och gjorde mig i ordning lite snabbt innan jag åkte ett försenat tåg till Kil. Vad är det med Kils tåg? dom kronglar alltid när jag ska åka med dom.
Mötte Jennifer i kil och vi gick hem till Andrea där det var lite folk, lite dött till en början men sen nät Tobbe och hans vänner kom så blev det lite roligare. Det blev en helt okej trevlig kväll, me jag stannade inte kvar som jag hade tänkt utan tog tjugo över tolv bussen hem. Fick vänta i stan i 40 minute på hammarö bussen, satt inne på Burger king och värmde mig. Där var det tre hårdrocks killar som raggade på mig, dom ville ha med mig till Örebro.

Ida när jag vaknade så kollade jag på Idol finalen, jag tyckte att Alice var bättre men att Kevin var värd att vinna eftersom han alltid har varit jätte bra. Sen har jag inte gjort någonting resten av dagen, ska snart åka hem till Oscar på Gruvlyckan. Blir lite party med honom och hans inneboende.

PÅ måndag efter skolan ska jag och kolla på en en lägenhet, eller två.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0