Ammunition

Hej ,
Trevlig dag. Sovmorgon, språk, matte, engelska och Mat, tro och tradition. Min maträtt som jag lagade blev lyckad, riktigt god faktisk. Så ni behöver inte vara oroliga över att jag har hängt mig. Blir att göra om det flera gånger. Dom andra gjorde också väldigt goda maträtter. Efter att det "vanliga" gänget hade diskat klart så fick vi skjuts upp till Ida av Kenny, snällt. Sen har vi absolut inte gjort någonting, suttit vid våra datorer och kollat lite på film. Vi tog även en sväng till Ica för att köpa oss något gott, efter över en halvtimme där inne så slutade det med att Ida köpte tandkräm. Nu ska vi egentligen plugga, men det gör vi inte för vi är dåliga.

Jag kom på imorse att jag hade glömt att ta med mig kläder för imorgon, sen hade jag även glömt t-shirten som jag skulle ha haft idag. Så jag har inga kläder alls, bra där.
Imorgon efter skolan så ska estetmusik gruppen sjunga jullåtar i skolan, får se hur lyckat det blir egntligen.
Och sen senare på kvällen ska estetdrama gruppen på teater och eftersom jaghar varit med på draman några gånger så får jag också följa med, kul! Vi ska se på en Julsaga, som jag faktiskt såg på för några år sen. Fast denna gången ska vi se den på den nya teatern Tempelriddaren.

Ge mig fredag tack.

Vi var snygga imorse, Ida är galen och äter Obóy på smörgosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0