Vänta med att tänka tills du dör

Hej

Första delen av dagen spenderade jag hemma själv med min hund. Mina föräldar jobbade och syster var i skolan, samma sak blir det imorgon. Efter frukost bestämde jag mig för att baka en Sverige kaka, länge sen. Den blev faktiskt bra. När syster kom hem så kollade vi på höjdhoppet, synd att det inte blev någon medalj för Sverige.
Vid sju någon gång pratade jag med Linnea, vi bestämde oss för att åka in till stan och kolla på folk som går in i den trasiga dörren vid McDonalds, mycket underhållande faktiskt. Innan jag gick till bussen fick jag ett allvarligt samtal från Fredda, blev en aning förvånad först och känner mig elak som inte lät honom prata klart om allt eftersom jag fick lite brottom till bussen.
Väl inne i stan så bestämde vi oss för att gå på bio istället eftersom dörren var lagad, The dark knight blev det. Innan filmen började så träffade jag Daniel som också skulle på den filmen så jag pratade endel med honom, fick reda på att han tydligen hade skickat massa sms till mig i sommar utan att jag har fått dom. Konstigt, jag som trott hela tiden att han typ var sur på mig eller något.
Själva filmen var väldigt bra, en aning mycket inblandade människor och lite rörigt. Heath Ledger som spelar Jokern var underbart bra, han är verkligen en av mina favorit skådespelare. Synd att han skulle gå och ta livet av sig.
När filmen var slut så var klockan 23:45, sista bussen till hammarö gick 23:30, lyckat! Vi bestämde oss för att gå hem. Fast när jag ringde hem för att säga att vi kommer hem lite senare så kom pappa för att hämta oss istället, snällt fast det hade varit roligt att gå hem eftersom vi har så mycket att prata om.
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på Kristian Antilla, syster har förgiftat mig med honom.

Hästpojken har gjort min dag, dom är faktiskt väldigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0