Kärleken Väntar

Hej

Nu känner jag att jag måste skriva lite. Sista dagen på jobbet igår, jag kommer faktiskt sakna det lite. Det var faktiskt rätt kul där, fick baka bröd typ varje dag. Sen så var dom som jobbade där roliga. Det är sex dagar kvar till skolan börjar nu, jag har panik. Jag vill absolut inte tillbaka dit, jag skulle heldre vilja börja jobba.
Läste just Linneas blogg, hon är i Rhodos och har kul. Så himla avendsjuk är jag. Längtar tills hon kommer hem då jag kommer få höra om allt kul hon har gjort.
Igår så åkte jag och syster in till stan för att gå på Sicket attans röjj på tolvan. Vi var där en pytte liten stund innan vi gick igen för att äta på Norrstrands pizzeria. Jag var helt flumm babblig.
När vi väl var tillbaka så träffade jag Lukas, han var kul. Även massa andra trevliga människor, Sondre och Alex tex.  Musiken var sämst, klarade inte av att vara där inne för man fick ont i öronen. Just det, träffade även Badminton Anton som jag inte har sett på jätte länge. När det var slut så gick vi in till stan, när vi var på torget blev det bestämt att vi skulle förlja med hem till Sondre, han skulle ha party. Dock blev det inte riktigt så. Vi tre, jag, syster och Sondre satt och spelade Rock band och såg på South Park medans vi väntade på att det skulle komma folk. Och när det väl kom tre stycken så var jag och syster typ tvugna att gå. Det blev en jobbig promenad in till stan, vi gick jätte snabbt för att inte komma försent till bussen. Jag fick ont i fötterna av mina skor. Iaf så han vi med bussen, vi var till och med lite tidiga så vi gick runt lite på torget. Skumm överallt, det hade varit skummparty på Arena och sen så hade dom fyllt fontänen med skumm.

Idag kanske jag ska träffa Gina, Sofia och Camilla
Jag är PARTY sugen. 

Syster på Pizzerian

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0