Sommarens sista smak

kvällen igår var trevlig.

Var hemma hos Gina med Camilla och Sofia.
Vi bakade kladdkaka som blev bränd och pratade en massa.
Det kändes bra att träffa dom och vi har bestämt att vi ska göra något kul som inte kommer att glömmas innan skolan börjar. Dock vet jag inte hur det blir, tror dom planerna spricker.

Jag och syster åker nog till Stockholm den 29:onde Augusti och bor hos Elin som är själv hemma, vi ska på Popaganda. Hoppas verkligen det blir av, skulle vara underbart kul.

Idag ska jag färga mitt hår, behövs verkligen. Jag har kommit på att jag vill bli svart hårig, men vet inte om jag vågar det ärligt talat. Sen så ska jag nog ta ett hål till i örat, där uppe om ni förstår vad jag menar. Vet inte vad det heter. Måste hitta något bra ställe där man kan göra det på.


Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Jo, men svart är väl snyggt =)

Fast... Var det inte du som skulle bli blond?

Haha!

2008-08-17 @ 21:21:26
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0