Shine on

En skoldag avklarad.
Den började bra, jag och Linnea kom 20 minuter försent pågrund av att det var en olycka på vägen precis innan Grums. Det blev världens längsta bilkö men vi hade första parkett.
Väl i skolan så sjönk humöret, inte alls kul att vara tillbaka.
Det var precis som vanligt, det vanliga tjatandet om att förändra schemat.
Det enda som var bra faktiskt var att jag fick överskåp i år och att mackorna vi fick till fika var goda.
Lite kul var det när Sebastian skulle visa hur bra han var på att smutsa ner matsalen genom att därnka en geting i Siris saft.
Efter skolan åkte vi in till stan för att fika, jag, Linnea, Ida och Sascha var på Melkers. Sen så gick vi runt lite och kollade på block och andra skolsaker.
När jag kom hem kollade jag på Hoppfinalen, Grattis till Rolf-Göran som tog silver.
Har även beställt biljetterna till Popaganda nu, längtar!
Imorgon kör vi igång med en vanligt skoldag, tack så mycket liksom. Kan vi inte ha några slappdagar innan vi börjar?
Börjar klockan nio imorgon och ska upp klockan sex så det är nog bäst jag går och lägger mig nu.
Goodnight


Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Reklam för Ica eller? :)

2008-08-22 @ 22:06:07
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0