Louise

Dagen som varit har faktiskt varit bra, jag har varit glad hela dagen även om vi hade en lång skoldag. Jag blev glad av umgänget med mina klasskamrater, vi måste vara dom som har mest galna idéer om vad vi ska göra.
- Hur sitter vägskyltar fast?
Dagen började med en liten sovmorgong, träffade Linnea på bussen och vi gick tillsammans till tågstationen för att ta nio tåget till Grums. Råkade träffa på Lukas i den läskiga tunneln som bara är läskig på nätter. Vi satte oss i salongen i tåget och började läsa lite i Cupé, tycker det är en aningens mystisk tidning, haha. Det blev mycket babbael om festivaler och musik på resan, skräll lixom. I Kil steg även Ida och Jennifer på.
Vi gjorde vårat första besök för terminen på Happy Sation, köpte nötkräm som vanligt. Vi fortsätter med våra traditioner på måndagar.
Skoldagen gick otroligt fort med tanke på att vi gick till 16:40, fast vi fick sluta lite tidigare för att Ulf var snäll och lät oss ta 700 bussen. På bussen så fanns det två säten som satt mitt emot varandra med ett bord emellen, har aldrig sett det förut på en sån vanlig buss. Där satt vi i alla fall, jag, Jennifer, Linnea och Siri och pratade Andra avenyn och film hela vägen till karlstad.
När vi kom till stan så sprang jag snabbt in på H&M och köpte mig en svart huvtröja, behöver verkligen en sån. Sen fick vi skjuts hem av Linneas pappa hem till hammarö.

Resten av dagen har jag typ inte gjort något förutom att äta en massa saker, jag äter hela tiden, måste sluta. Sen har jag läst massor i The Notebook, fuck nu kom jag på att jag har glömt engelska läxan. Så himla typiskt mig, får göra den imorgon på bussen.

Jag har namnsdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0