Dreamin' in a casket

Förut så fick jag för mig att jag skulle möblera om mitt rum, så det gjorde jag. Kände att jag behövde lite omväxling och det blev faktiskt bra.
Jag vill flytta till en egen lägenhet, verkligen högsta önskan just nu. Jag fick reda på förut att en släkting till mig äger lägenheter i Grums. Tydligen äger han huset där det var skottlossning och en blev skuten i våras, bul att bo där. Fast ärligt talat skulle jag gärna bo där, vem bryr sig?
Sen så har jag hittat en annan lägenhet jag vill ha, en jätte fin etta. Det jobbiga med den är att den inte är en hyreslägenhet utan en sån man köper och äger själv. Brukar ju vara svårt att få dom sålda sen när man inte längre vill bo där.
Såg på Elisabethtown med syster förut, blev jätte besviken på den. Tyckte verkligen att den var jätte dålig.
Imorgon åker jag in till stan en stund och träffar Lukas :)

Lite ny design igen, vet inte riktigt om jag tycker om den.

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Åh, den ettan har jag också kikat på. Eller mamma, rättare sagt :P

2008-08-18 @ 11:11:32
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0