Dopeboy

Hejsan

Man blir verkligen deppig av det här vädret, det har regnat i en vecka nu. Kan vi få lite sommar och sol dom sista veckorna? När skolan börjar igen blir det säkert varmt som förra året.
Nu har jag klarat av en arbetsvecka av två, känns skönt. Nästa vecka kommer det nog bli lite mera jobba också, det är bra för jag klarar inte av att inte göra någonting.
Igår så var Johansson här och hade kräftskiva, fast Karin var tyvärr inte med. Jag tycker inte om kräftor dock, gillar int enär man ska sitta och bryta sönder djur för att sen äta det. Jag, Syster och Kristin såg på "Välkommen till familjen", den är lite små kul. Har sett den förut någon gång när jag var i göteborg.
Idag så sov jag till halv två, det är härligt. Fast jag är ändå trött. Karin har varit här i några timmar, vi satt mest och babbalade arvika minnen och slappade framför tvn. Resten av kvällen kommer jag nog fortsätta tillbringa framför tvn. Ville verkligen göra något kul både igår och idag kväll men de blev inget med det eftersom jag inte hittat något att göra eller någon att umgås med.
Imorgon ska iaf jag och syster till stan en stund och sen blir det bio vid 6 med syster och mamma. Vi ska se på Mamma mia, får se vad jag tycker om den eftersom jag hatar Abba musik men alla som har sett den säger att den är väldigt bra.
Nu ska jag göra jordgubbssmoothie :D

Föresten, igår var Kjell-Arne och hans son Joel här på besök. Dom bara dök upp! Har inte träffat dom sen jag var jätte liten. Lite kul. Vi satt och kollade på invigningen till OS. Jag satte saft i halsen och började gapskratta samtidigt, jag kunde inte andas, pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Jennelii

Hej! Bli medlem på länken nedanför och få gratis smink från kicks :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=63851

2008-08-12 @ 13:22:58
URL: http://jennelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0