dancing shoes

Sov länge idag, satckars Hugo.
Första gången på ridningen idag, jag hade Idor. Det gick lite halv bra.
Jag tycker faktiskt inte att det är roligt längre med ridning, har inte gjort på nått år.
Visst jag älskar hästar och att rida, men själva ridskole grejjen är inte roligt längre.
Jag ska inte lura mig själv längre, så nu har jag bestämt mig för att faktiskt sluta. Känns en aning konstigt faktist eftersom jag har hållt på med det i tolv år.
Men så fort jag får chansen att rida så ska jag ta den, för jag kommer att sakna det jätte mycket. Vem vet, jag kanske börjar snart igen.

Om ett antal timmar så börjar helvetet, skolan. JAG VILL INTE!
Mamma är snäll och kör dit mig och Linnea eftersom det inte går någon bra buss.
Jag vill inte gå och lägga mig, för då är det snart skola.

Har sett på två pogram av Project Runway, det är bra. Hoppas på att Christian vinner, är söt. Han påminner faktist om Lasse. Jag vill också vara en designer, verkligen häftigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

169 ,fy fan säger jag, annars bra blogg

2008-08-21 @ 14:48:13
URL: http://mattssondiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0