cyklar och knark

Oj, det var 22 stycken inne på min blogg igår och läste.
Jag är på världens designa blogg humör, det är lite små kul. Gjorde om min systers igen, så nu ser den lite bättre ut iaf, inte riktigt nöjd. Här kan ni kolla om ni vill ---> http://heykwanogoma.blogg.se/
Funderar på att göra om min egen igen, eller nej den får vara kvar ett tag till.

Skolan idag var tråkig, kändes som vilken skoldag som helst mitt i terminen typ. Skönt att vi som ska läsa spanska 3 kommer att ha sovmorgon på måndagar och sluta tidigare på fredagar. Efter skolan åkte jag hem och la mig i soffan, lyckades somna och sov i ca tre timmar. Så nu är jag jätte pigg och kan inte alls sova. Ville verkligen göra något kul den här kvällen men som vanligt hittade jag inget att göra. Kollade på Casanova som gick på tv, Heath Ledger är bra.
Pappa har köpt den första Arn filmen till mig och Linnea, tack!

Imorgon MÅSTE jag göra något kul, party?

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Det var en Ica-lastbil på andra sidan vägen...

2008-08-23 @ 12:07:20
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0