Tråkig

Hejhejhej.

Jag håller seriöst på att avlida, jag har så himla tråkigt. Jag vill att något ska hända, NUUU! Det blev ju ingenting med att jag och Linnea skulle träffa hennes Jocke och hans kompisar. Så jag och Linnea har försökt ett tag att komma på något att vi kan göra, men som vanligt hittade vi inget kul. Fast Linnea ska komma hit ändå, vi ska nog glo på tv och prata lite, om vi inte hittar något bättre.

Jag och syster bakade nyss en kladdkaka, mums!

Nästa vecka blir inte som vi hade tänkt oss. Linnea's föräldar tvingar med henne till småland, och om hon inte följer med så vägrar dom skriva på pappret för att hon ska få åka till Rhodos. Taskigt! Då blir det bara jag som åker till Sunne, eller ska Jennfier med? Hoppas det!

Inte bestämt vad som händer på valborg än. Men det blir Ida och jag iaf.

Och vet ni? HUGO HAR ÄTIT UPP MITT FÖRSVARETS HUDSALVA, IGEN! Tredje försvarets och sen har han ätit upp hur många andra läppsyl som hellst. Elaka hund!

Nej nu tycker jag att Linnea ska komma!

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas

Näääe? Meeeeen, dumdumma föräldrar!=O. Fuck vad tråkigt. Tror inte Jennifer ska med.. Men åhhh. Vi som planerat så.

Söthunden =P Haha! Göm dem..

Men du får komma hit iaf.. Linnea få följa med nästa gång, snart.. =)

2008-04-26 @ 22:07:48
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0