Söndag

hej hej hej.

Har varit och hälsat på mamma, vi fickade i cafeterian. Sen var vi på rusta för att köpa agilety saker till Hugo. Dom var slut men det skulle komma in mer under veckan. Sen var vi på bergvik en stund, pappa lämnade in radion som jag hade sönder i fredags. Vet inte riktigt hur jag lyckades.

Nu har jag laddat ner massa låtar med Johnny Cash, härlig musik.

Jag fixade msn på gamla datorn som inte har funkat på skit länge, känner mig lite duktig eftersom ingen har fått det att funka.

Ikväll är det massa på tv'n. Först Inför eurovision songcontest, sen andra avenyn och efter det parlamentet. Blir säkert någon film efter det också.

Nej nu ska jag vara duktig och plugga på historia provet.

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Vad gjorde vi med radion egentligen? Knepigt.
Teknisk du har blivit då :P Du har umgåtts med mig. Näda, skämt åsido (men guuh va kul det lät!).. Vad var det jag skulle skriva nu då? . Äsch.. Hade

2008-04-27 @ 21:49:09
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0