Sjuk

Hej
Som jag skrev i förra inlägget så försvann förra inlägget två gånger och jag orkar inte skriva om det så långt igen. Men igår flyttade jag ju till Ida, vi lagade tacos och gjorde dallerpudding. maten blev god men dallerpddingen var alldelse för söt för min sak. Men den var kul! Vi sjöng en massa singstar och karaoke och fick jätte ont i halsen. Senare på kvällen började jag känna mig dålig och det kändes som jag hade hade feber. När jag vaknade på morgonen mådde jag ännu sämre, svimmade till och med på golvet. Så jag gick inte till skolan utan var kvar i Ida's lägenhet helt själv, men det var lungt för jag sov hela tiden. Senare på dagen kom mamma och hämtade mig och jag fick åka hem till hammarö igen. Så himla typiskt! Varför blir aldrig min planer som som dom ska? Kände mig elak som bara lämnade Ida, men det är väl inte särskil kul att ta han om mig.

När jag kom hem så la jag mig och sov, till typ 8 på kvällen. Åt pyttlite mat när jag vaknade, klaar inte av att äta mat när jag är sjuk. Vid 9 började jag se på Prinsen och jag, som gick på tv. Har sett den ett antal gånger och den är faktiskt inte särskil bra. 

Men nu sitter jag i min säng med ny mjuk maddrass med min bästa vän datorn. Ska sova snart om jag nu kan. Mår fortfarande skit och har jätte hög feber. Så ingen skola eller ridning för mig imorgon.

Föresten så är Linnea sjuk, hon har också feber. Vi har väl smittat varandra i helgen. Men hejdå . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0