Onsdag

Hallå.

Sitter i min säng hemma hos Ida, eller ja det är ju inte min säng. Jag måste duscha, men jag orkar inte. Så fort jag har skrivit klart detta ska jag göra det. Ida nördar Harry Potter tv spel nu igen, hon har snart klarat hela. Vi var och åt pizza förut på Idas pizzeria, Ida skjutsade mig dit på hennes cykel. När vi kom hem till lägenheten så gjorde vi smoothie, den blev inte så lyckad eftersom min mixerstav gick sönder.

Var och red förut, hade Gabriel och det gick ganska så bra. Det var varmt i ridhuset så man kunde rida i bara t-shirt. I slutet av lektionen så skrittade vi ut en stund, mys!

Imorgon ska jag och Ida på gymnasieforum. Vi måste ha fula skjortor på oss med Åsfjärden tryck på ryggen. Ida tyckte jag jag såg ut som en muskel knutte i den. Hemskt. Vi stannar nog kvar en stund i stan efteråt. Så ingen skola för oss imorgon.

Nej nu är det bäst att jag går och duschar . Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0