Neko

Hej.

Det här har verkligen varit en tråkig lördag, specielt kvällen. Har bara sett på tv. Först postkodsmiljonären, sen körslaget och sist en film "Helen's små underverk". Nu har jag sett han med blått hår i körslaget, stör mig enormt mycket på hans lugg. Måste vara jobbigt för han att inte se något, men jag tänkte på det förut att han kanske inte har ett öga på den sidan så han döljer det med luggen. haha, jag vet inte. Filmen var rätt kass men jag gillar Kate Hudson så den dög. Jag vill se ut som henne. Har varit riktigt onyttig hela kvällen också, men det får man väl när man har tråkigt och ser på tv med familjen antar jag.

Jag kom på det att jag vill bo hos Ida nästa vecka istället. Får prata ned henne om det. Jag har ju faktiskt inte packat upp resväskan än xD

Jag fick sms från Linnea förut, hon hade haft det trevligt men jag får höra detaljerna imorgon. Spännande!

Sen kom jag nyss på att att jag vill byta användarnamn på min blogg, är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0