Måndag

Halloj.

Kom hem från skolan för en stund sen, fick skjuts av Linnea's pappa från stan så jag kom hem lite tidigare. Skoldagen idag har varit tråkigt, det hände typ ingenting förutom att vi planerade valborg och helgen. Jag vill bo hos Ida igen den här veckan också. Jobbigt att åka hem. Imorgon har vi hör och läs nationella i engelska, det kommer gå skit för mig. Jag har just ätit en halv äcklig panpizza, men jag är fortfarnade hungrig. Så nu sitter jag och äter gamla chips, jag kommer bli tjock. Saknar mamma's mat, men kommer inte få den på några dagar säkert. Ska plugga på religonen snart, kan typ ingeting. Sen så är det ju Andra Avenyn idag, något kul iaf. Har inte så mycket att skriva idag...
 

Vi hade dom här söta tröjorna idag, fast tvärt om.
Syster och Jag

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0