Lördag

Hej. Skulle egentligen skrivit ett inlägg igår kväll men då var bloggen helt seg och ingenting funkade så jag sket i det. Iaf så följde jag med familjen hem till Håkan som fyllde 50 år. Karin och Kristin var där också så vi  kollade på talang med med dom. Senare så kom vi på att vi ville spela familjespel så rotade efter ett spel i deras hylla och hittade TP . När vi skulle börja spela kom Robin och David som också ville vara med. Eftersom det inte fanns några barnfrågor tog spelet ett antal timmar, men det var kul ändå. Vid klockan 1 på natten så lyckades jag och Karin vinna. Så efter det tog jag och Linnea en promenad hem till oss.

Idag har jag varit på husdjursmässa med familjen även Hugo som är elak och har börjat skälla ut endel hundar. Mässan var inte så speciellt spännade faktiskt men det var kul att kolla lite på dom söta djuren, speciellt dom mjuka kossorna. Träffade Camilla och hennes mamma där också. Det är helt hemskt att vi nästan aldrig ses längre nu förtiden. Måste verkligen ändras på. Vi kollade på riddarspel och riddaren jag hejjade på vann. Svartablixten :D När jag var påväg hem så träffade jag Linnea som var i stallet så vi cyklade hem tillsammans. Hon ska på bio ikväll med Jocke, hoppas dom får det kul.

Just nu sitter jag med min syster och spelar Zoo tycon 2, pappa hittade det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0