Kväll med Linnea

Hallå

Min och Linnea's kväll blev som vanligt blev som vanligt misslyckad. Fast det var kul ändå. Vi såg först på körslaget och sen så såg vi på Walk the line som är super bra. Till detta åt vi kladdkaka och chiips. När Linnea skulle gå hem så fick vi plötsligt jätte mycket att prata om så jag följde henne hem. Vi gick en jätte omväg ner där som dom brukar ha brasan på valborg vid vattnet på Lövnäs bara för att hinna prata mer.  Vi pratade om dom vanliga sakerna, klassen, våran förra skola, kärleks problem, killar, våra liv, roliga händelser och massa mer. Vid två någon gång ringde pappa och undrade vart jag hade tagit vägen så då var det bäst att cykla hem. Tack för en trevlig kväll, även om den var misslyckad.

Tycker inte om Linnea's föräldrar just nu. haha


Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Bra att ni hade kul iallafall! Vi får prata med Jennifer på måndag (ellerär det kanske TObbe vi ska prata med?). Jag trodde du menade en extra hund först xD Haha!

Näe, just nu gillar vi inte hennes mor och far..

2008-04-27 @ 12:35:26
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se
Postat av: linnea

Nej , hata mina föräldrar :( !!!!
jaaa, vi hade riktigt trevligt igår louise :D

2008-04-27 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0