I skolan

Hej.
Sitter i skolan, har nyss kommit tilbaka. Redovisade om Thailand på u-landskunskapen i morse, det gick ganska bra, fast jag borde lära mig att inte läsa så mycket på papprena hela tiden. Efter det åkte jag in till stan för att gå till tandläkaren. Det tog lång tid där för tandläkarna var sega. Missade precis bussen tillbaka till Grums så jag köpte mig en baguette och dricka på sjökvisten. Satt i solen med solglasögonen och åt den, älskar vår. Sen gick jag runt lite på stan och kollade i några affärer, råkade träffa på Mamma och syster som skulle köpa present till någon. Var med dom ett tag. Jag fick en klänning av mamma, gladpotatis :D När jag var tillbaka i skolan hade nästan alla gått hem, men jag hittade Ida och Linnea i datasalen. Och där är jag kvar än. Ska plugga på provet jag ska göra sen. Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0