Hos Ida

Hej hej. Sitter hemma hos Ida i hennes lägenhet, vi ska snart sova. Dagen idag har varit helt okej, lång skoldag bara. Jag och Ida gick och köpte glass på historia lektionen och satt ute i solen och myste med mina solglasögon. Jag premiär använde mina kinaskor idag, har saknat dom. Efter skolan sjöng vi lite singstar och sen så gick vi ner oh handlade mat. Idag blev det tonfisksallad utan sallad för min del. Har pluggat endel på u-landskunskapen, men orkade inte riktigt för jag är så himla trött. Ska till tandläkaren imorgon klockan 11.20 så jag måste ta mig till stan då. Kommer missa lunchen i skolan då så får köpa mig något i stan. Nej nu ska jag kolla lite i min bilddagbok och sen ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0