Hejsvej

Hej.
Nu har jag varit ute och övningskört och det gick rätt bra faktiskt. Men jag är verkligen livrädd när jag kör. Usch, darrar i hela kroppen när jag kliver ur bilen. Vi körde långt ute på ön, på små krogiga vägar där man inte ser ifall det kommer några andra bilar/människor för det är backar, skog och allt möjligt i vägen. Läskigt. Men jag klrade mig levande. Körde förbi där vi brukar ha hästar på sommaren och fick verkligen ett sug att ha sommarhäst. Men det blir det tyvärr ingen i år.

Jag är jätte hungrig och vet ni? Vi ska premiär grilla snart! Wiiiie, längtat efter det.

Jag har pratat med Ida nu också och vi har bestämt att vi ska göra ett nytt försök att jag ska bo hos henne. Så det blir grums nästa vecka. Funderar på att inte ta med min dator den här gången om inte inta har hittat skivan för att instalera internet. Sen så ska jag inte glömma alla saker denna gången.

* Singstar spel
* Mixerstav
* Tjenare Kungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0