Hej

Hej. Har tråkigt och skriver ett inlägg igen. Mår sämre nu igen, har ont i hela kroppen och febern har stigt. Orkar knappt stå upp för då blir jag jätte snurrig i skallen. Därför ska jag lyssna på "Familjen - Det snurrar i min skalle" haha. Har inte ens orkat plugga idag, kommer gå skit på provet på fredag om jag nu ska till skolan. Ärligt talat vill jag inte vara frisk då, men då får jag ännu mer efter mig. Jag känner mig som världens sämsta människa.

Såg på Andra avenyn förut, blir så himla sur på Kim. Sen har jag typ kollat på alla An Cafe videos som finns på youtube, tog ett antal timmar. Hittade värsta roliga filmen. Ska se på lite hockey snart och påtal om hockey så drömde jag ngt läskigt igår. Det var så här att jag var på Cloettas center (LHC's arena) för att se på matchen som igentligen är idag. När det bara var några minuter kvar av matchen så så fick Linköping två utvisningar och Hv71 fick en. Plötsligt så blir dom två Linköpings spelarna skjutna av någon i publiken. Det blev panik i arenan och alla börjar springa mot utgångarna. Efter det så började explodera på olika ställen i arenan, bomberna låg i massa barnvagnar. Det var verkligen kaos, men jag klarade mig ut oskadd. Det var mycket mer som hände men jag orkar inte skriva så detaljerat. Det var verkligen jätte läskig, brukar aldrig drömma läskiga drömmar men under de här dagarna som jag har varit sjuk så har jag drömt massa läskiga saker. Kan bero på att jag sover väldigt mycket och dåligt kanske.

Ha en bra fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0