Fredag

HejHej

Idag sov jag till 1 och det var verkligen skönt. Mår mycket bättre idag också, prefekt till helgen. När syster kom hem från skolan så gick vi en promenad med Hugo och köpte en glass, cornetto citron såklart. Jag la märke till för första gången under veckan att det var varmt ute och jag behövde inte ens ha en jacka på mig. Tyvärr lyckades vi pricka in just det tillfället då det skulle komma mest moln.
 
Idag är det fredag också fast har inget att göra, men jag vet inte riktigt om jag vill göra något. Skulle igentligen till Uno ikväll för det är spelning där med bland annat Ape rape escape, men känner verkligen inte för det och sen så har jag inte längre någon att gå med. Fast det är ju synd att jag ska missa dom, men jaja.

Imorgon ska jag nog på husdjursmässa, dom har tydligen den på hammarö iår så då måste man ju gå.

Avslutar inlägget med en bild på min stora kärlek, Mikuuuuu <33


298755-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0