Dålig dag

Heej.

Sitter i datasalen i skolan med Ida, vi har engelska och ska egentligen plugga gramatik. Men vem orkar det när vi haft engelska natinellaprov? Det gick som jag trodde, alltså skit dåligt.. Jag behöver verkligen bli båttre på engelska, jag behöver bli bättre på allt.

Fick ett sms från Jennifer imorse precis efter att jag hade vaknat. Hon hade sett mig och Linnea i tidningen. Nwt hade lyckats få med oss på en bild när dom skulle ta kort över grums. Artikeln handlar om att 94% av tjejerna på gymnasiet i Grums dricker alkohol. Kändes inte så jätte kul att vara med på en sån bild. Ulf tycker vi ska ringa till Nwt och klaga. Men jag tror inte jag vågar det, tyvärr. Mattias därimot tycker bara det är onödigt att ringa, eftersom man bara ser oss bakifrån och ingen känner igen oss. Fast det har ju redan varit flera stycken som har kommit fram och sagt att dom såg oss i tidnigen. Även han kände ju igen oss. Är på dåligt humör nu, borde kannske ringa ändå.


Läs artikeln här!

Igår slog jag mitt telefon rekord, haha. Pratade med Ida i ungefär 40 minuter. Jag måste börja prata mer i telfonen.


Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas

Skaffa halebop :P

2008-04-29 @ 15:22:20
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0