4 Strul och en Pojkvän

Godmorgon!
Det blev lyckat igår, helt otroligt. Det var riktigt kul faktiskt. Ida skulle ha varit med, vi skanade henne. Iaf tillbaka till igår. Sean kom hit igår. Jag lagade nudlar och skämde bort mig totalt. Sen kunde jag helt plötsligt inte äta med pinnarna heller, kunde inte äta överhuvudtaget. Sen åt vi lite Ben & Jerry's , men den nya smaken var inte lika god som den vi åt dagen innan. Sen blev det lite party med blå dricka. Sen gick vi till bussen, trodde vi hade missat den eftersom den var så sen. På bussen satt vi och lyssnade på skoghalssfjortisar som skulle på fest. Det var kul. Inne i stan tog vi en orange buss till norrstrand och jag var duktig som hittade hem till Daniel. När vi kom in var det rätt trist först för det hade inte kommit några folk typ, så jag, Linnea och Sean gick till Shell och köpte dricka. När vi skulle gå tillbaka så gick vi vilse på Norrstrand och gick en jätteomväg. Men till slut hittade vi tillbaka och då hade det kommit massor av folk. Sen så flöt det på hela kvällen. Vi sjöng för Stefan och åt tårta som Daniel hade gjort, den var jättegod! Under tårtätandet träffade Linnea sin pojkvän typ :D Dom var söta och kunde inte slita sig från varandra under hela kvällen. Sen träffade jag min pojkvän där någon gång. Killen med lustgas. Sen vet jag inte vad jag ska skriva. Kommer inte ihåg allt som hände. Det spelades mycket Infected, slagsmålsklubben och kent, det gillar jag! Vill träffa min nya rosa hårliga vänn, malin igen :D Hon var trevlig! Vill träffa alla igen. Vi gick ifa in till stan så vi var där vid halv två och då tog jag och Linnea Bussen hem till hammarö igen. Vi träffade Sara Axelsson på bussen också, det var också kul! Väl hemma satt vi och babblade en massor och skrev till folk på msn.

Idag vaknade jag vid 1, tidigt för att vara mig. Linnea hade redan försvunnit. Det gjort hon vid sju då hon skulle till stallet. Stackare! Ska inte göra så mycket idag förutom att städa, packa och glo på andra avenyn. Grums hela nästa vecka :D LÄNGTAR!

298755-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0